Logo Humaniora Color SVG

Documenten

Onze visie

schoolvisie

Hier vind je onze schoolvisie met daarin de pijlers van onze school

Leerplan ZILL

Op onze school werken we volgens het leerplan ZILL. Meer info hierover vind je in het bijgevoegde document.

Huiswerkbeleid

Dit document geeft je een overzicht van onze visie op huiswerk en wat je als ouder concreet mag verwachten.

Gezondheidsbeleid

Onze school heeft een gezondheidsbeleid uitgezet waarin zowel de fysieke als sociaal-emotionele ontwikkeling van onze kinderen opgenomen werd. Meer info vindt u terug in het document hieromtrent.

Zorgbeleid/zorgvisie

Hier vindt u de zorgvisie van onze school

Praktische info

infoavond kleuterschool

Bij de start van een nieuw schooljaar organiseert de school een gezamenlijk infomoment waarop zowel de school -als klaswerking wordt toegelicht.

infoavond lagere school

Bij de start van het schooljaar organiseert de school steeds een infomoment voor de ouders waarin zowel de school -als klaswerking worden toegelicht.

infobrochure SJ 2023-2024

Medicijnen op school

In principe mogen wij op school geen medicijnen aan leerlingen geven tenzij onderstaand document wordt ingevuld en afgegeven aan de klasleerkracht.

Sjabloon schoolonkosten

Dit document geeft je een overzicht van de schoolkosten.

Schoolreglement

Hierbij vindt u de link naar ons schoolreglement.